Ljusstake?

Jag spontanköpte den här..ja jag antar att det är en ljusstake haha..på Myrorna igår. Jag tog den direkt jag såg den men började tvivla när jag skulle gå och betala, jag började tänka efter om A) den faktiskt passar in i mitt hem och B) om den kanske är fööör udda haha. Jag stod och velade ett bra tag (som jag ofta gör) men när jag såg att det var halva priset på allt tänkte jag att ja då gör det inte så mycket om det skulle visa sig att den inte passar in (den kostade ändå bara 5kr liksom). Hon i kassan såg ganska skeptisk ut när jag skulle betala, hon undrade till och med vad det var för något haha.
 
Men jag måste säga att jag tycker den har sin speciella charm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0