"Sjukdomskit"

 
Som jag skrev i tidigare inlägg har jag fått öroninflammation (vilket är bland mest smärtsamma jag har varit med om för övrigt) och jag har därför inget annat val än att ligga inne trots att det är så fint väder! Jag börjar bli riktigt less på att vara sjuk nu haha. Innan jag började jobba på Förskola så blev jag sjuk kanske 1-3 gånger per år. Det senaste halvåret har jag varit konstant sjuk känns det som haha. Jag har dessutom fått ögon- och nu öroninflammation vilket jag aldrig haft förut (i mitt vuxna liv). Jag tror att mitt immunförsvar började vänja sig vid barnen på första förskolan, men nu när jag börjat jobba på en andra också så fick den en ny våg att baciller att tackla haha.
 
Hursom! För någon timme sedan fick jag ett sms från Sandra där det stod "Kolla ut!" och där stod hon och Oskar med en påse i handen och såg glada ut. När jag kom ner visade det sig vara ett "sjukdomskit" de hade plockat ihop! Jag blev riktigt glad och rörd måste jag säga. Jag vet inte vad jag blev mest glad över, inför kvällen/natten kommer jag nog att uppskatta iprenen mest haha (det har gjort som mest ont i örat då).
 
Tack till er båda igen! Ni är bäst!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0