Regn regn regn

Regnet forsar ner utanför tåget medans jag sitter bekvämt och kollar en ny serie. Det är första avsnittet bara så om jag gillar det kan jag berätta om serien senare. 

Jag är iallafall påväg hem till Uppsala nu efter en toppenhelg hemma hos mamma och pappa (Och Staffan). På själva midsommar gjorde vi inget speciellt. Vi åt en god middag och hade det bara bra helt enkelt haha.

Resten av helgen har sett ungefär likadan ut haha. Vi har spelat lite, kollat film, gjort pizza och idag så var jag och mamma ner på stan där jag köpte två shorts på Indiska! Ska visa er dom sen.

Imorgon så går jag in på vecka 2 av 3 av mina inbokade jobbveckor. Den här veckan ska jag vara på den andra förskolan som ligger i Lindbacken så det kommer bli några mil i benen när veckan är slut (..oh lord). Nu ska jag återgå till serien, smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0