Du gamla du fria, du fjällhöga nord..

Idag är det Sveriges nationaldag! Egentligen så betyder den dagen inget speciellt för mig haha. Jag hade inte några planer på att göra något speciellt heller men det blev speciellt ändå! Det var riktigt skönt att komma ut från grottan (mitt rum) och faktiskt träffa lite fölk också haha. Jag åkte hem till Felicia och Dennis där de hade dukat upp ett riktigt fint fikabord med tårta och allt!
 
Både Sandra och Felicia var klädda i Sveriges färger! När jag tog den här bilden tyckte jag att det såg som att de var på sin skolavslutning i femman eller nåt haha. Så himla söta <3
 
Vi spelade lite spel efter det och hade det riktigt mysigt! Nu är jag hemma igen och ska lägga in all tvätt och bädda sängen och sedan se på en film eller nåt tills jag somnar.
 
På tal om film, det är typ det min helg har bestått av. Eftersom att sängen har varit min bästa vän den här helgen har jag sett MASSOR med filmer. Alla har varit nya också (för mig). Jag gillar ju film så det har inte varit nåt negativt egentligen, men som sagt, det var skönt med lite omväxling och få träffa folk idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0