Semester

Som ni trogna och tålmodiga läsare har märkt så har jag inte skrivit något på lite över en vecka. Svaret på varför det är så är för att jag är på min hittils första (och kanske enda) riktiga semester den här sommaren! Jag är nämligen nere i Småland hos min syster och hennes kille. Jag åkte ner med mamma och pappa (och katterna) förra torsdagen och ska vara här tills på söndag då jag tar tåget hem. Jag kommer förmodligen att berätta om veckan då, men det blir tyvärr inte så många bilder eftersom jag kopplat bort "bloggskallen" haha. Men ni ska få vad jag har iallafall :)

Just i detta nu så sitter jag och Elisabeth i en VÄLDIGT varm
 bil (trots att dörrarna står öppna) och väntar på att Andreas ska komma tillbaka från motorstället. Sedan ska vi åka och leta efter "poolspel" eller grejer man kan ha i poolen och leka med haha. Vi badade igår och det var sååå skönt. Idag är det ännu varmare så längtar verkligen efter att få svalkas ner. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0