Rea på Lagerhouse

Jag åkte även igår in till Gränby på väg hem från jobbet och den här gången blev det faktiskt ett spontanköp (oops). Inget dåligt spontanköp dock! Jag hade lite pengar kvar på ett presentkort från Lagerhouse och jag visste att de hade rea nu så tänkte att jag kunde hitta nåt kul där. Det blev ett doftljus och tändstickor!

Jag har redan två andra ljus från samma "grupp" så det nya passar in jättebra! (även om de inte står just brevid varandra).
(Haha ignorera dammet)

Jag passade även på att köpa tändstickor som sagt. Dels så var det häftig förpackning men den främsta anledningen var att det var LÅNGA stickor, man hinner med andra ord tända mer än två ljus åt gången innan man bränner sig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0