Hemresan

Snaaaart så är jag hemma igen. Om cirka 50 minuter för att vara exakt! Har lite dubbla känslor inför det faktiskt. Är som när man har varit på semester och måste åka hem haha. Men just nu ska det faktiskt bli skönt, när jag åker själv och måste byta och hålla på blir jag lätt stressad. SPECIELLT när jag måste byta i Stockholm (hatar Stockholm).

Men allt har gått bra ändå. Blev avsläppt på stationen i Alvesta av Elisabeth och Andreas och till och börja med så var det inte en kotte där haha.

Jag försökte packa så lite som möjligt inför veckan eftersom jag visste att jag skulle behöva ta tåget hem sen. Och nästan allt fick plats i en proppfull ryggsäck och en kasse på sidan. Fick lämna kvar lite som mamma och pappa får ta, tex. en Lp-skiva som jag köpte på en loppis haha.

Det var verkligen en kontrast att kliva av i Stockholm mot hur det var i Alvesta haha. DIREKT ökade min stressnivå som varit helt obefintlig under veckan (använder man det ordet så haha).

Alla är så mycket lugnare och skönare där nere haha. Men hursom så hittade jag rätt och fick en plats vid fönstret med sätet vänt åt det håll tåget åker, så helt tvärtom från första biten men också bättre! Uppdaterar er mer när jag är hemma! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0