Sova gott

Hola!

Har sovit bättre än på länge inatt! Det är av TVÅ anledningar.

Anledning nummer 1: Felicia och Dennis har åkt utomlands den här veckan och medans dom är borta så har jag (med deras tillåtelse) tillfälligt flyttat in! Dom kanske bor på ett fancy hotel, MEN, det här minst lika mycket fancy för mig haha. ALLT är ju bättre (förutom mina egna saker och min säng haha). Ingen äcklig mögeldush, en egen toalett, ett stort kök där jag kan stå hur länge som helst utan att trängas med andra, ett vardagsrum med en tv med hur många kanaler som helst (+ ett xbox!). Ah jag tror ni fattar vad jag menar haha.

Anledning nummer 2: Jag har de två senaste dagarna (och förhoppningsvis blir det många dagar till) jobbat som vikarie på en förskola och jag ÄLSKAR det. Jag tror att jag kan ha hittat rätt inriktning i livet haha. Jag satt igår och googlade barnskötarutbilningar osv. Hursom så har jag sovit väldigt gott de här dagarna för jag är helt slut när jag kommer hem efter en intensiv dag av lek haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0