Lilla julafton

God lilla Julafton!..två dagar senare..


Ja för er som inte vet så har det blivit lite av en tradition att jag, Sandra och Oskar firar LILLA julafton tillsammans. Det är i stort sätt lika som riktiga julafton minus Kalle Anka haha.

Vi börjar alltid morgonen med julfrukost där både gröt och vörtbröd ingår!

Under dagen fixade vi maten, jag fick ta en tur hem och hämta mina christmas crackers som jag glömt kvällen innan (man kan inte vara utan christmas crackers). Vi tog en glöggpaus mitt på dan istället för lunch.


Det blev även en och en annan julfilm och diverse spel under dagen. När det väl var dags att äta åt vi tills vi var mätta på typ 5 min haha. Men det hör väl till också!


Ja som ni märker på bilderna åt vi väldigt mycket under dagen haha. Men  senare mot kvällen var det dags att öppna julklapparna! (jag kommer att fota alla julklapparna till ett separat inlägg).

Resten av kvällen åt vi godis, kollade film, jag badade med en av mina julklappar och vi satt alla tre sedan som små barn och pysslade med våra julklappar haha.


En som vanligt mysig lilla julafton!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0