And so it begins..

Sitter just nu på tåg numero uno som ska ta mig till Stockholm där jag sen byter till tåg numero dos som ska ta mig till Alvesta!


Om jag inte har nämt det tidigare så ska jag åka ner till min syster och fira jul! Mamma och pappa åkte bil ner idag men eftersom jag jobbat åker jag nu. Kommer (enligt biljetten) vara framme 04.45 så kommer bli en lååång resa haha. Det kan nog bli ett och ett annat inlägg under kvällen/natten.

Men till och börja med kan jag berätta om vad jag gjorde igår. Jag åkte nämligen till Sala för att träffa Felicia! Vi gjorde bland annat julgodis som var goda men såg rent ut sagt för jävliga ut  haha. Det är svårt det där med att doppa i choklad..

Kolla på dem liksom! Vet inte om det var jag eller Felicia som gjorde den men den var helt klart fulast haha.


Vi gick lite senare till ett ställe (Tinget?) för att äta tacobuffé och quizza!

Riktigt god tacobuffé var det! Och det bästa..DET FANNS ANANAS

Quizzet var kul med blandade frågor! En fråga har jag inte riktigt kunnat släppa dock. Frågan var att man skulle räkna upp så många av tomtens renar som möjligt, jag kunde ett par stycken och ett av namnen jag skrev var "Comet" eller "Komet" på svenska då. Det fick vi FEL för?? Kan inte släppa det för jag VET att det finns en ren som heter så OCH alla sidor jag senare googlade på fanns "Comet" eller "Komet" med på. Något löjligt jag vet men  kan ändå inte släppa det haha.


Hursom så kom vi tvåa iallafall! Vi vann två lunchkuponger (Dennis och Fabian var med också) som Dennis och Felicia fick och ett värdekort på Paintball för 4 personer! Bra pris liksom haha.

Åkte sedan hem och sov typ hela bussresan vilket var väldigt skönt! Ah sitter nu som sagt på tåget som redan är försenat (det bådar inte gott) och är helt själv i min vagn haha.


Kommer säkert att skriva mer under kvällen så på återseende säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0