The English Bookshop

Jag tog en paus i mitt avbockande av att göra listan och gick ner på stan i stället där jag upptäckte ett nytt ställe som jag ska besöka oftare. The English Bookshop! Det fanns hur mycket kul som helst att kolla på. Då menar jag inte långa romaner eller serietidningar (det fanns också) utan roliga udda böcker! Det fanns tex. en bok som hette Toast och handlade endast om olika sätt att göra just toast på haha. Men det fanns även de här böckerna! Om ni känner ett nördigt Star Wars fan därute så kan jag verkligen tipsa om de här böckerna.

Det är alltså Star Wars fast skrivet som ett manus av William Shakespeare! Exempel:

Det är sånt här jag älskar! När man hittar något lite udda som man vet är den PERFEKTA gåvan till någon annan haha.

Medans jag gick runt och kollade på alla böcker så var det flera personer som kom in och frågade efter den nya Harry Potter boken. Tydligen så har de (butiken) beställt 400 exemplar av den och ALLA är redan reserverade. Det skulle komma en till nästa vecka också men det var flera som skrev upp sig där och då så tror den leveransen kommer sälja slut ganska snabbt också.

Jag trodde ärligt talat inte att det skulle bli en sån ny "Harry Potter-hets" men jag hade uppenbarligen fel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0