En MYCKET rolig helg

Ja den här helgen blev ju inte som jag trodde (på ett positivt sätt alltså haha). Den började ju med turen till Öregrund som jag berättat om och när jag blivit avsläppt av Sandra och Oskar så slappade jag i sängen hemma bara. Runt 19.00 tiden så smsade jag med Felicia och skämtade om att jag skulle åka till Sala för att följa med på en fest (tycker det låter så högstadiet att säga "fest" men men haha). Jag var halvt bakis fortfarande och höll på somna så tänkte att "nä det blir inget". Men ungefär 1 timme senare satt jag ändå på tåget till Sala och trots att jag fortfarande var lite trött så var jag ändå taggad!

Det blev en superkul kväll! Vi var hemma hos en kompis till henne och Fabian (hennes bror) och när alla andra skulle ut på krogen drog 4 av oss hem till Felicia's föräldrar, klädde ut oss och dansade runt i vardagsrummet haha. Gänget som hade varit på krogen kom sedan dit dem också men drog lika snabbt igen för de ville inte bli utkastade (jag hade ju sovplats där men resten hade vi sagt till att så fort hennes föräldrar kom hem och ville sova så var det slut, vilket jag tycker är förstårligt haha). Jag och Felicia dansade därför på själva! Några låtar som hon spelade kastade mig tillbaka till gymnasietiden då hon och jag var besatta av Robin Keller haha, hon spelade nämligen "våra låtar" från hans band.

När hennes föräldrar väl kom hem värmde Felicia varsin Billyspizza och vi gick ner i källaren och lyssnade på creepypodden!

Dagen efter (alltså söndag) så hade jag tänkt vakna ganska tidigt och ta tåget tillbaka men jag vaknade först vid 11.30 haha. Hann iallafall med 12.30 tåget och åt "frukost" på stationen.

Den där mackan var riktigt god men jag fattade aldrig riktigt vad det röda var i den. Jag skulle gissa på typ rödbetor men jag vet inte. Det smakade sött iallafall.

När jag kom tillbaka så gick jag på en liten födelsedagspresentletar-tur. Det är ju några nu den här månaden och nästa som fyller så lika bra att börja i tid (säger den som har köpt julklappar i maj
en gång haha). Jag gjorde ett stopp inne på TGR där jag också köpte den här! Den var bland det godaste jag har druckit i hela mitt liv!

Ja nä sen när jag kom hem igen så fortsatte jag mitt slappande haha.

Idag däremot så har jag en lååång lista att ta itu med.
- diska
- städa
- tvätta (det gör jag nu)
- åka till ica och kolla efter mer av en cashewost till Elisabeth haha.
Och lite andra smågrejer.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0