Spontanköp på Ikea

Hej hej!

Det första jag gjorde (nästan) när jag vaknade idag var att plocka ihop all tvätt och gå ner och tvätta. Jag var klar runt halv tio och kände att jag var tvungen att komma ut ur rummet ett tag. Så jag tog tummen ur röven (är det inte så ordspråket går?) och gick ner till ica pantade flaskor och burkar som jag skjutit upp hur länge som helst!

Jag hade ingen lust att gå hem direkt igen efter det så jag satte mig på en buss till Ikea. Jag kom därifrån med ett nytt påslakan/örngott som var på rea för 29kr, tre-pack med gelbläckpennor och tio-pack disksvampar haha. Så inte alls farliga spontanköp skulle jag vilja påstå.

Tanken var att jag skulle köpa ett par flyttkartonger också för vill packa ner lite grejer men jag orkade inte släpa dom på bussen i slutändan (dom är ju så otympliga!) och jag tror faktiskt att jag ska ha några nere i förrådet. 

Nu närmar det sig kväller och jag ligger återigen i sängen och kollar på hockey! Det är samma lag som i torsdags (som Växjö för övrigt vann över med 7-3) men den här gången spelar de i Prag. Växjö leder för tillfället med 2-1 så kan bli vinst den här gången också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0