Båtveckan

God morgon!!

Urs jag är verkligen inte så pigg eller vaken som det kanske verkar haha.

Igår efter jobbet så åkte jag, Sandra och Oskar hem till Cecilia's föräldrar för att delta i båtveckan! De bor i Östhammar så det var närmare än om vi skulle åkt från Uppsala liksom. Vi åt middag som Cecilia och hennes kompis hade fixat när vi kom fram, jättegott! Det bästa var nästan sötpotatisen. Vi åkte sedan till "området" började kalasandet. Vi dansade läääänge och jag blev supersvettig haha (då vet man att man dansat bra). När jag, Sandra och Oskar kände oss klara så letade vi upp en pizzeria. Jag och Sandra beställde en "hawaii med champinjoner" att dela på men när pizzan kom var det räkor på pizzan!? Jag tycker inte om det men Sandra är ju dödsallergisk så vi skicka tillbaka den direkt. Vi fick tillslut rätt pizza men det var ju inte den godaste pizzan jag ätit om jag säger så..

Vi åkte iallafall hem när vi ätit och vi la oss direkt. Jag skulle egentligen sova i ett annat rum men vi drog in madrassen och täcket i deras rum för jag ville inte sova själv haha.

Nu ligger vi här och halvsover med hundarna som springer fram och tillbaka på en haha. Snart ska vi äta chipsfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0