Torsdag,Fredag, Lördag och Söndag

Hej!

Ännu en vecka har gått och om ni minns vad jag skrev förra veckan (att det kändes som att det har gått en månad istället för en vecka) så känns det helt tvärtom nu! Veckan har verkligen flugit förbi men nu känns det som att jag har lite mer koll på läget iallafall.
 
Jag tänkte iallafall berätta lite snabbt om vad jag har haft för mig sedan jag skrev sist. I torsdags så hade jag skola som vanligt först och på kvällen så gick jag till Felica och Dennis. Först så spelade vi pingis i parken utanför dem (jag trodde först att Felicia skämtade när hon sa att det fanns ett pingisbord ute haha). 
 
Sedan så begav vi oss in i "skogen" för att geocacha lite! Jag och Sandra gav det ju ett försök för ett tag sedan..med blandade resultat haha. Men den här gången så hittade vi "skatten" iallafall.
 
I fredags innan skolan så åkte jag och Felicia till Ikea/Rusta och det slutade med att vi konkade hem ett bord och fyra stolar till hennes balkong. Det var en lång och trång bussresa hem haha. Jag satt med stolarna i knät men var tvungen att sträcka ut benet ibland och luta det mot bordet. På så sätt så kunde det inte ramla omkull i svängarna heller så det var ju en win win situation!
 
Senare på kvällen så träffades vi igen (och då var också Dennis med) och åt hamburgare/drack öl på Pipes of Scotland. Hamburgarna där är verkligen huuuur goda som helst! (Iallafall den vi åt haha).
 
Efter maten så åkte vi hem till dem och spelade olika spel och hade jättekul! Ju senare det blev desto tröttare blev vi dock så när jag väl var hemma var det ganska skönt att slänga sig i sängen!
 
Igår så var det Kulturnatten här i Uppsala och det pågick en himla massa saker ÖVERALLT. Ett utav de konstigaste sakerna som hände dock var att jag helt plötsligt hörde gnäggande utanför fönstret när jag var hemma en sväng.
Undra vad de skulle göra..
 
Idag så har jag knappt lämnat rummet, jag har med andra ord verkligen tagit vara på att det är söndag! Jag ska dock göra lite sista minuten skolarbete nu hade jag tänkt så jag ligger i fas igen.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0