Spontantur till Erikshjälpen

Hej hej
 
Jag ska alldeles strax gå iväg till Sandra för att ha en liten filmkväll med henne och några andra! Men först så vill jag bara berätta lite snabbt om gårdagen, det var huuur kul som helst! Vi gick på Värmlands nation och jag träffade så mycket skönt folk under kvällen. Några jag inte sett på ett tag, två från min grupp i litteratur kursen, en från Gävle som gick på Sörby samtidigt som mig och en himla massa nytt folk! Jag och Stina stod bland annat en bra stund nere vid toaletterna och gav kärleksråd åt en brittisk tjej som inte förstod sig på svenska killar haha. Det var en mycket lyckad kväll med andra ord! Något som inte var lika lyckat var att TYDLIGEN så hade Felicia och Dennis sett mig när jag var påväg hem och Dennis hade gallskrikit efter mig..och jag hörde INGENTING. Jag var nog väldigt målmedveten på att komma hem just då haha.
 
Tidigare idag så tog jag en spontantur till Erikshjälpen! Jag skulle egentligen bara gå och köpa cola på Folkes men så fortsatte jag gå bara haha. Jag fyndade lite när jag var där.
 
En vit tygros. Jag är inget fan av plast eller tygblommor egentligen men den här tyckte jag var fin och på det här sättet så har jag jämt en fin "blomma" i vasen.
 
Asså jag bara ÄLSKAR den här muggen! När jag såg den så visste jag att jag ville ha den direkt. Älskar stilen och nu har jag en perfekt storlek på mugg! Jag har ju bara mina stora temuggar annars (som jag aldrig dricker te ur). 
 
Jag hittade även kjol! Jag kan lova att den ser bättre ut på kroppen haha.
 
 Nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Emilia Åkerberg

Så fina grejer! :)

Svar: Tack! :)
Ellinor Engström

2015-09-19 @ 21:06:09
URL: http://akerbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0