Filmkväll

Goder afton!
 
Det blev ett lite senare inlägg än vad jag hade tänkt mig men när jag kom hem från Sandra så kom Josefine och hennes kompis hem ganska precis efter mig, vi började prata och helt plötsligt så hade det gått 40 minuter haha. Det är verkligen kul att jag just nu bor med så sköna och trevliga människor! När man bor så tätt inpå varandra tror jag faktiskt att det är A och O för att det ska fungera bra.
 
Hursom, vi var som sagt hos Sandra för att kolla på film och med vi så menar jag Sandra, Cecilia och moi! Det blev inga fler haha. Vi kollade först på The Purge, jag har velat se den länge nu och jag tror nästan att jag hade för höga förväntningar för jag blev faktiskt lite besviken. Eller, inte besviken men jag kände bara att den kunde ha varit "lite mer" av allt. Jag gillar verkligen storyn men det kunde som sagt ha gjorts liiiite bättre.
 
Något som verkligen var bra med filmen är skådespelaren Rhys Wakefield! Jag har sett andra filmer med honom (och har haft/har fortfarande en liten crush på honom) och jag tycker att han gör en sjukt bra roll i den här. Han är liksom obehagligt lugn och samtidigt helt jävla störd haha.
(Det är han i mitten)
 
Nästa och sista film vi såg var Trainwreck och den tyckte jag inte alls om. Det fanns några få roliga scener men som helhet så höll det inte. Inte min typ av film helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0