Fear The Walking Dead

Om ni inte redan visste det så är jag ett STORT fan av The Walking Dead - serien. Nu har det kommit en slags spin-off som utspelar sig innan allt det som händer i orginalserien. Det har hittils kommit tre avsnitt (och jag har såklart sett alla) och jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om den än. När jag såg den "första" serien så älskade jag den nästan direkt men nu så är jag lite mer skeptisk. Det kan ju vara så att jag jämför den för mycket för den har ändå potential..tror jag haha. Den är faktiskt ganska spännande och jag kommer självklart att fortsätta kolla för i det senaste avsnittet så kändes det faktiskt som att det äntligen "kom igång". Anyway, jag kommer nog att hålla er uppdaterade haha.
 
Och jo! Jag blev lite paff när jag insåg att en av huvudkaraktärerna är samma kille som spelade en ung Voldemort i en av Harry Potter filmerna haha.Oddsen för det liksom??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0