Tvättstuga-rage

Jag har just varit ner i tvättstugan och satt igång två stycken maskiner med tvätt! En ganska tråkig "syssla" men  som ändå ger en rätt så tillfredsställande känsla JUST när man trycker på startknappen. När man måste bära tillbaka allt och sedan vika är det inte lika tillfredsställande haha.

Just idag var jag nära på att få ett sådant där typiskt "tvättstuga-rage" när någon (visade sig vara en tjej) hade lämnat kvar/glömt/struntat i sin tvätt i BÅDA maskinerna som jag hade bokat. Jag skulle just plocka ur tvätten och lägga i en sådan där vagn när hon tack och lov kom. Var lite rädd att jag skulle behöva ta någon slags konflikt, vilket jag är livrädd för haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0