Tandläkaren

Sedan jag skrev sist så har jag bland annat hunnit med att göra ett besök hos tandläkaren. Jag hade tid 15.40 och man märkte ganska tydligt på hon jag fick att hon bara ville gå hem haha. Hon var inte direkt otrevlig men det var ändå något i hennes kroppspråk och attityd som gjorde att jag mest kände mig skyldig för att hon var tvungen att jobba (och så ska det ju inte vara haha). Det gick iallafall bra, inga hål och inget fel på tandköttet! Med tanke på hur mycket hon petade och drog runt med sin lilla skrapa (det gjorde fan svinont haha) så borde hon verkligen ha hittat nåt om det fanns något att hitta. Det enda "problem" jag har för tillfället är att en av mina visdomständer växer på sidan rakt in i mina andra tänder. Jag har inte känt av det än och hoppas på att inte behöva göra det heller!
 
Ps. Jag förstår fortfarande inte varför tandläkarmänniskorna inte kan komma på ett sätt att ta röntgenbilder i munnen som inte involverar att stoppa in en enorm och hård plastgrej i munnen som gör att man vill börja gråta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0