update..

Halloj!
 
Har ni saknat mig? Jag har varit pretty busy de senaste dagarna så därför har bloggen hamnat lite på sidan av, men nu minsann ska ni få en snabb update!
 
Efter kaffestunden på balkongen i fredags gick jag, Sandra och Oskar till en nyöppnad pizzeria i närheten. Jag ville såklart ta en pizza med ananas på, men det fick jag inte för Sandra. Jag var tvungen att prova något nytt. Den nya pizzan var faktiskt god så det gjorde inte så mycket..men ananaspizza är fortfarande godast!
 
I lördags träffades jag och Sandra igen för att besöka en himla massa second hands! Vi var hurtiga och cyklade överallt, vi var inte glada över det dock haha. Jag hittade inget speciellt förutom en sak till min käre bror! På vägen hem handlade vi mat på Willys eftersom att vi hade bestämt oss för att göra en trerättersmiddag! Jag hade ansvar för förrätten, Sandra varmrätten och Oskar efterrätten. Allt blev väldigt gott! Det blev melodifestivalen, datahäng, chirre och dirre och film resten av kvällen, lyckat!
 
Igår så sågs vi också (även idag för att plugga haha) för att skriva CV och skicka iväg till sommarjobbsannonser! Hoppas att man lyckas få något, vi har mycket planer för sommaren nämligen haha.
 
Ja nu vet ni typ vad jag har haft för mig, jag har pluggat en massa också såklart! Nu närmar sig ju tentan och ångesten blir bara större och större. Men det ska jag inte tänka på nu, nu ska jag fixa middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0