krusbär..

Tjenamors!
 
Jag kom just hem från en vända på Ikea med Sandra! Jag var inte ute efter något speciellt men som vi alla vet så går det inte att komma ut från Ikea utan att ha spontanköpt något. Mitt spontanköp den här gången blev ett par doftljus!
 
De både doftar gott OCH har fina färger! Jag stod och valde mellan de här och några andra, men valde tillslut dem här just för att färgerna passar bra ihop med "duken" haha.
 
Nu är tanken att jag ska plugga lite mer till tentan/göra mig klar för kvällen. Jag, Sandra, Cecilia, Nea och Stina ska nämligen först käka middag och sedan så ska vi ut och dansa! (tentan är först klockan 13.15 imorgon så jag kommer hinna sova ut haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0