guacamole..

Här sitter jag och skriver. Jag tog en paus från Litteratur uppgiften och tänkte skriva lite här istället. Uppgiften är snart klar och jag siktar på att skicka in den ikväll redan. Imorgon kommer jag ägna hela dagen åt att göra den nya academic writing uppsatsen. Det är lite komiskt att jag har haft ren ångest under helgen för att jag verkligen inte har fått till det, dels för att jag inte vet vad jag ska skriva om och dels för att jag helt enkelt inte fattar hur jag ska skriva den. Det komiska i det hela är att jag fick reda på idag att ungefär 90% av gruppen känner exakt likadant haha. Urs, jag vill verkligen inte göra den!
 
Men allt är inte dystert, medans jag skriver den andra uppgiften (den till litteraturen) så trycker jag i mig tacochips och guacamole! Jag försöker undvika att äta godis eller annat "onyttigt" i veckorna och det här är väl på gränsen, men jag var verkligen sugen på det och det funkar bra som pluggsnacks haha.

Kommentarer
Postat av: Tula Hansson

Oj vad sugen jag blev på guacamole nu, haha! Och det känns alltid liiite skönare när man vet att man inte är ensam om att inte veta hur man ska göra med en uppgift ;)

2015-03-02 @ 21:31:15
URL: http://tulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0