geocashing..

Gooooood morning!
 
Idag kommer det att vara en "operation plugga till tentan" dag. Om några timmar ska jag gå till skolan för att gå på en frågestund (läraren svarar på våra frågor helt enkelt), väldigt bra så här inför tentan!
 
På tal om något helt annat så testade jag och Sandra på geocashing igår! Det var kul, men vi var inte alls förberedda på hur svårt det skulle vara. Vi åkte ut till Sunnersta och gick längs med vattnet först, superfint!
 
Sedan så började vi letandet på riktigt! Vi insåg ganska snabbt som sagt att det var väldigt svårt dock. Den vi letade efter just då visade sig vara uppe i en tall!? Man behövde alltså typ klätterutrustning och skit. Då kände vi bara, , och gick vidare till nästa.
 
Sandra agerade navigör och min uppgift var att hålla i pappret med koordinater och annan info. Efter ett tag började vi fundera på hur vi kan ha blivit intresserade av geocashing eftersom att vi båda hatade orientering i skolan haha.
 
Efter ett par timmar , hittade vi tillslut EN. Det var inte ens nå kul i den! En mosad papperssvala och två plastringar (min mobil dog innan vi hittade den så kunde inte fota). Det var ju kul att vi hittade en iallafall haha. Nästa gång kommer vi nog att kolla upp mer exakt vart dem där "skatterna" ligger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0