Pink Ball

Hej!
 
Egentligen så har jag inget vettigt att skriva om idag men bara för att få ut något så kan jag ju visa er mitt senaste "projekt" haha. När jag städade igår så hittade jag några fröpåsar som jag köpte på Ikea för länge länge sedan, men som jag uppenbarligen har glömt bort att plantera. Så det har jag gjort idag!
 
Konservburken fick därför bli en "kruka" istället för sminkborsthållare i brist på annat haha.
 
Jag hade ändå bytt ut den mot en annan glasburk tidigare.
 
Enligt fröpaketet så ska det bli en blomma som heter Pink Ball. Det sa inte mig så mycket men efter lite googlande så visade det sig verkligen vara en "rosa boll" haha. Fin var den iallafall!
 
Annars så har jag bara varit och lämnat tillbaka två tröjor som jag köpte på Lager 157 häromdagen. Det var inget fel på dem egentligen (det var bara två basic t-shirts i svart och vitt) men det var inte riktigt den modellen som jag var ute efter insåg jag när jag kom hem. Jag kände mig dessutom lite snål. Jag skulle verkligen behöva två sådana t-shirts meeeeen eftersom att det inte direkt regnar pengar just nu får jag helt enkelt prioritera.
 
Hursom så köpte jag en glass på Willys innan jag gick hem! Sandwich är en klassiker som alltid funkar haha (dessutom så går den att äta relativt fort innan allt smälter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0