Måndag morgon

God morgon!

Jag jobbar på min tredje knäckebrödsmacka med leverpastej på, det är inte lika gott utan smörgåsgurka dock..
 
Igår kväll så skickade Linn en snap där hon sa att hon inte kunde sova, modersinstinkten satte in och jag sjöng ett x antal vaggvisor för henne (medans jag själv låg och halvsov haha). Tillslut så blev jag själv för trött för att fortsätta och somnade själv, men hon var nöjd med det lilla hon fick iallafall. Jag ska snart börja fixa mig för dagens ärenden ( det låter som att jag är typ 72 haha). Jag ska ju som ni redan vet till Akademiska och lämna blod (Sandra ska också med den här gången!) och sedan så ska jag till Stadsbiblioteket för att lämna tillbaka böckerna/filmerna som jag lånade förra veckan. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0