live aid..

Nu är jag hemma igen! Vi träffade på Kevin och Stina när vi kom till skolan också så vi satt alla fyra vid varsin dator och skrev frenetiskt haha. Den enda paus vi tog (så länge jag var där iallafall) var en lunchpaus och den kom precis i rättan tid för min mage började kurra precis då (vi satt i biblioteket så det var knäpptyst haha). Jag gick som sagt tidigare än de andra för jag kände dels att jag inte orkade skriva nå mer och dels för att jag behövde gå förbi stadsbiblioteket för att låna en bok till tentan. När jag var på biblioteket passade jag på att kolla om det fanns några filmer att låna också och jag blev väldigt exalterad när jag såg den här dvd-boxen!
 
Jag har säkert pratat om det här förut och om inte, skäms på mig haha. Men jag VET att jag la upp Band aid låtarna i julas iallafall. Det här är kort och gott "konserten" som pågick i både England och Usa samtidigt! Jag har redan satt igång den första skivan och eftersom att jag faktiskt gillar 80-tals musik är det riktigt nice bakgrundsbrus (eller ljud) haha.
 
Nu ska jag göra middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0