gladiatorskor..

God förmiddag!
 
Jag har just klätt på mig och sminkat mig och anser mig därför vara redo att ta mig an dagen! Det här blev dagens klädval för er som vill veta (ni har egentligen inte så mycket val haha):
Det är varken särskilt soligt eller varmt ute idag, men jag ska BANNE mig ha mina gladiatorskor på mig för det är sommar nu!
 
Jag ska förresten till Sandra´s skola snart där vi ska fortsätta plugga tillsammans (jag och Sandra alltså). Vi satt en bra stund igår och jag fick faktiskt en hel del gjort! Deadline för tentan är först på fredag men jag och Johanna ska läsa varandras uppsatser innan så vi kan ge varandra "stöd" haha. Vi gjorde samma sak inför den andra tentan och det hjälpte faktiskt!
 
Nä nu måste jag börja gå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0