uppdatering..

Halloj

Passar på att uppdatera er lite om vad som har hänt de senaste dagarna medans jag väntar på att mamma ska bli klar på friskis.

I onsdags så var det ju nyårsafton och den "firade" jag hemma tillsammans med familjen. Jag hade varken ork eller lust att göra något annat och det blev ju en toppenkväll så inte gjorde det något haha. Gårdagen blev nästan exakt som juldagen, skönt slappande! Till middag gjorde vi egna pizzor eftersom att det var den "Internationella pizzadagen". Idag var det först Sf på morgonen och strax efter att jag kom hem så åkte jag ner på stan för att träffa Linn! Vi tittade på olika reor och fikade. Nu har hon åkt hem och jag sitter som sagt på friskis och väntar på mamma. 

Är riktigt trött och skulle helst vilja sova men försöker att inte göra det eftersom att jag då har svårare att somna på kvällen. Dessutom så ser det nog konstigt ut om jag lägger mig och sover här.

Ja det blev en snabb och kortfattad uppdatering men det är ändå en uppdatering haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0