simple stuff..

Jag var in på Helping Hand tidigare idag och när jag tittade bland Cd-skivorna så hittade jag den här. Extremt coola killar haha (obs! jag köpte den inte).
 
Jag skickade en bild till Sandra och frågade om hon visste vilka det var (hon brukar känna till den här typen av "band") men det gjorde hon icke. Jag kollade om den fanns på Spotify, inget där heller. 
 
Jag kanske ska förklara varför jag ens anstränger mig. Jo det är så här att min nyfikenhet sporrades när jag såg att det var autografer på omslaget, det känns ju då som att dem måste ha varit ganska populära (ett tag iallafall), dessutom hade jag inget bättre för mig just då haha.
 
Hursom, mitt sista hopp var youtube och där hittade jag minsann en musikvideo! Jag tror inte att det blev en "Second Ep" om jag ska vara ärlig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0