visa ord..

Morrn morrn. Jag är tillbaka på Sf igen! Känns som att jag aldrig lämnar stället haha, jag har just gjort klart två småsalonger och tar en liten vattenpaus/blogg-update innan jag gör de andra två.

Det florerar ju miljontals olika citat och "inspirerande texter" på internet som ska, ja, inspirera helt enkelt haha. Jag har dock aldrig sett/läst något som jag verkligen känt att "ja men det där stämmer faktiskt" eller "det där ska jag försöka leva efter" förs än idag.

Det är lite drygt att det är ganska klyschigt men ibland så är det faktiskt de klyschiga sakerna som funkar bäst haha.

Här är iallafall citatet eller "tipset" eller vad man nu ska kalla det! Det är något jag ska försöka ha i åtanke när jag hamnar i sådan situation för jag tror att det stämmer. Om jag bara vågade göra allt jag vill göra här i livet skulle jag nog må för j*vla bra haha.

Ibland är det du är mest rädd för att göra, just det som kommer att befria dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0