hets tisdag..

God morgon!
 
Igår hade jag inte tid att göra något inlägg, det var full fart hela tiden (nästan). Jag och Sandra åkte till Ikea mitt på dagen och förutom det jag köpte (disktrasor och ett anteckningsblock) så käkade vi lunch där också! Vi tog båda caesarsalladen och den var faktiskt väldigt god, dem mjuka krutongerna störde mig lite dock. Efter Ikea så var vi in på ett ställe som inte heter babyboom men jag kallade det hela tiden för det eftersom jag inte kom ihåg vad det hette, det gör jag inte nu heller uppenbarligen men det var en butik med en massa bebissaker helt enkelt! Sandra skulle köpa en skötväska till sin syster, vi gick inte runt där för skojs skull haha.
 
Jag följde med Sandra hem sedan och vi tog hundarna (hon och Oskar är hundvakter den här veckan) på en långpromenad eftersom att Sandra ändå behövde hämta ut sitt nya id hos polisen. När vi gick hemmåt igen så tog vi en annan väg där det fanns jättefina hus! En av alla hobbys vi har haha, att titta på fina hus. Väl hemma bestämde vi oss för att baka, det blev en bärpaj med både degbotten OCH smuldeg på toppen (asgod kombo!). Vi upptäckte dock när pajen var klar att det inte fanns någon marsansås, så jag drog på mig foppatofflorna och sprang ner till macken och köpte haha.
Pajen blev hur god som helst, bären vi hade i var: blåbär och hallon.
 
För att fortsätta berätta om dagen så åkte vi till Gränby mot kvällen för att köpa lite grejer och jag löste in min trisslott mot en ny, ingen vinst på den nya..
Oskar och hämtade oss efter ett tag och vi åkte förbi mig så att jag kunde hämta min dator och sedan hem till dem igen. Jag skulle skriva klart det sista på min uppsats och samtidigt satt Sandra och spelade ett nytt tv-spel. Jag jobbar faktiskt bättre när jag är med någon som gör något annat samtidigt haha. Jag blev klar i sista sekunden och det var en sådan stor lättnad när jag hade skickad in uppsatsen! Jag gick hem strax efter det och la mig direkt i sängen och somnade när jag kom hem haha.
 
Så har vi kommit till den här dagen då, har en föreläsning senare men det verkar vara en där vi bara ska lyssna i princip så det är ju skönt. Jag tror att det var en till föreläsning efter våran som de rekommenderade att vi skulle gå på, får kolla upp det sen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0