fynd..

Halloj! Efter en ganska lång (för mig) pluggsession så smsade Sandra och frågade om jag ville följa med Erikshjälpen. Hon frågade via en egenpåhittad rebus som bestod två emojji figurer+en ledtråd:
 
Jag var trött på att läsa så jag hängde på! Den här gången gjorde vi båda fynd faktiskt, det var ett tag sedan kom vi fram till. Jag har länge letat efter något att ha mina mössor/vantar och liknade i för just nu ligger allt instoppad under bordet. "Varför kan dem inte vara i garderoben?" undrar kanske ni, jag har inget bra svar på det utan kan bara säga att jag vill ha dem framme haha. Jag hittade iallafall en slags "korg" som jag tänkte skulle passa bra in i mitt rum.
(endast 10kr för den lilla korgen som dessutom är i en fin färg)
Den är som sagt liten så fick bara plats med mössorna och mina vantar, men det var ju det jag hade tänkt också. Vet inte om jag vill ha kvar halsdukarna där men det får vara så tills vidare.
 
Jag köpte en tröja också! Jag har en grej för virkade detaljer på kläder just nu haha.
 
Förutom detta så hittade jag även tre ölglas till pappa, tekniskt sett fyndade därför han också haha.
 
Efter Erikshjälpen var vi in på Rödan en snabbis men ingen av oss hittade något där. Vi tog bussen till Sandra sedan och väl där spelade vi wii tills Oskar kom hem med fika och efter det spelade vi mera wii (kort sammanfattat liksom haha). Jag har sedan jag kommit hem diskat, letat info till min uppsats och käkat middag, den här gången i köket faktiskt tillsammans med en annan tjej som bor i korridoren. Eller, hon åt sin middag medans jag gjorde min och när jag åt så satt hon kvar och prata haha. Nu tänkte jag att jag skulle leta fram en film..får se vad jag är sugen på.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0