en termin till..

Hej!

Jag har spenderat större delen av dagen i skolan (ovanligt), dels för att plugga och dels för att gå på ett upprop för en engelskakurs som jag hade sökt. Eftersom att jag hade gjort en sen anmälan var jag "bara" reserv och min plats i kön var 34, jag hoppades därför att få skulle dyka upp haha. Det blev en verklig lättnad när de sa att alla reserver som var där hade fått en plats!! Jag blir alltså kvar i Uppsala en termin till, jag hoppas kunna göra något annat sedan men det får jag tänka vidare på sen.

Det sista vi skulle göra vara ett diagnostiskt prov. Det såg jag sjukt nog fram emot haha. "Problemet" var bara att jag var riktigt hungrig vid det här laget, så jag kunde bara koncentrera mig på att inte låta magen kurra i den STORA och TYSTA salen haha. Jag minns därför knappt vad jag skrev men det gör inte så mycket för det påverkade inte betyget, det var mest till för se vad vi behöver träna på. Men ja, det är då vad jag ska syssla med i vår. Förhoppningsvis så kommer jag tycka att den här kursen är kul med tanke på att jag har avskytt de två senaste haha. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0