dålig start på dagen..

Den här lördagen började ju ganska pissigt. Inte nog med att jag hade jobb på Sf, min kropp bestämde sig för att ge mig mensvärk mitt i allt också! Jag är bara glad att vi hann klart innan den värsta smärtan kom. Mamma och pappa kom och hämtade mig när vi var klara för vi skulle ut till Valbo, när vi stod i kassan inne på coop var jag dock tvungen att gå ut till bilen igen för det gjorde verkligen så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen haha (det är ju inte kul egentligen men det är så sjukt att man kan få så ont så snabbt). 

Nu tänker jag gömma mig under mitt täcke, äta alvedon och naturgodis och kolla ikapp några serier innan det är dags att åka till Sf igen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0