visning..

Hallå!
 
Jag kom just hem från en lägenhetsvisning med Sandra! Det är inte vi som ska skaffa lägenhet utan vi kollade in den åt Felicia och Dennis, de bor ju en bra bit upp i landet så det var smidigare att vi gjorde det haha. När jag pratade med Felicia tidigare idag så sa jag att jag hoppades att det inte bara skulle finnas salta pinnar som snacks, jag har nämligen fått för mig att det brukar vara sånt på visningar haha (och jag avskyr salta pinnar!). Men det behövde jag inte oroa mig för eftersom att det finnas något snacks alls...
 
Det var iallafall en superfin lägenhet och området verkade lugnt och mysigt. Oskar sa att det var som en liten stad och det håller jag faktiskt med om. Nu resten av kvällen ska jag fortsätta försöka tänka som en lärare och "rätta" en text som vi har fått (vi ska diskutera den imorgon på lektionen). Vi var några som träffades tidigare idag dock och gjorde det mesta så jag ska mest ren-skriva och kolla igenom allt en extra gång. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0