vad är oddsen..

God afton!
 
Idag har jag haft lektion som vanligt och den här gången gick vi igenom vad våran andra uppsats ska handla om. Jag måste bara komma på vilket ämne jag ska skriva om, eller vilken "fråga" jag vill disskutera snarare (vilket alltid är lika svårt haha).
 
Innan lektionen gick jag till Erikshjälpen för att leta efter dem där böckerna jag pratade om igår. Jag hade glömt bort att dem öppnar 12.00 på vardagar dock, så jag fick stå utanför och vänta. Linn ringde som tur var just då så jag behövde inte stå där i ensamhet iallafall haha. Jag hittade den ena boken men eftersom att den måste vara på engelska (och den här var på svenska) så fick det vara. Jag provade en klänning också och blev smått chockad när jag såg den gamla prislappen haha. Vad är oddsen liksom??
 
Den var för liten dock, jag misstänkte att den skulle vara det (baserat på storleken) men den kändes oversize så jag provade den ändå.
 
När jag började gå mot Erikshjälpen så var det riktigt soligt ute och jag ville fånga det på bild! Det blev misslyckat fast ändå inte. Bilden blev kanske inte som jag hade tänkt mig, men den blev ändå ganska häftig! Om jag hade lagt ut bilden på instagram hade jag väl lagt till en #nofilter haha.
 
Imorgon blir det en lång dag, men det är bara föreläsningar så jag behöver bara lyssna och skriva ner saker vilket är skönt! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0