tvillingar..

Hello!

Jag är hemma hos Sandra och Oskar just nu. Det var mer än en vecka sedan vi sågs sist men ändå känns det som att det var igår haha.

Efter min lektion så mötte jag upp med Sandra för att följa med henne till Akademiska. Jag fick äran att vakta väskorna haha.

Jag underhöll mig själv med att bläddra i tidningarna, det fanns faktiskt en hel del roliga recept i vissa av dem. Sötpotatisstripsen vill jag definitivt testa!

I en artikel om vin var de snälla nog att skriva hur man skulle uttala namnet på de olika vinerna också haha.

Oskar kom sedan snällt nog och hämtade oss. Han skrattade när han såg oss för vi såg ut som tvillingar. Båda hade ljusa jeans, vit tröja, svart bomberjacka och en beanie på huvudet haha. Vi har bara chillat i soffan nu under kvällen och här blir vi nog kvar tills jag ska hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0