söndag..

Hej gänget!

Jag tänkte mest bara meddela er om att jag har återvänt till Uppsala. Imorgon så börjar "verkligheten" igen haha.

Det har också gått precis en vecka sedan blodgivningen imorgon + första veckan med järntabletter avklarad. Jag kan glatt meddela att mina toalettbesök har varit "normala" och det verkar därför som att jag slipper dem där inte-så-roliga biverkningarna haha. Därimot så har jag haft huvudvärk till och från nästan varje dag. Jag får sällan huvudvärk (speciellt inte flera dagar i rad) så jag tvivlar på att det var en slump att det hände just den här veckan. Därför köpte mamma leverpastej + apelsinjuice åt mig! Det finns mycket järn i leverpastej och c-vitamin gör det lättare för kroppen att ta upp järnet..tydligen haha.

Hursom så är jag tillbaka, och den här veckan ska jag vara stenhård med pluggandet! På fredag ska jag för fjärde gången göra tentan för Kultur&Samhälle kursen (från i våras). Den är inte lätt, därav alla försök, men den här gången SKA jag klara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0