filmer..

God morgon!
 
Igår efter lektion och tenta, som gick helt okej (enligt mig) åkte jag till Sandra! Hon, jag och Cecilia hade bestämt att vi skulle äta tacos och se på skräckisar! Tacosen var huuur god som helst! Sedan så blev det dags för film och den första filmen vi såg var skitdålig haha. Den var inte läskig alls utan bara konstig (hatar konstiga filmer). Efter det såg vi en "chick-flick", helt okej antar jag. Det var inget speciellt med den liksom. Film nummer 3 blev "Tjenare Kungen" och den var lika underbar som alltid! Film nummer 4 var en film som Sandra hade sett förut, "Transamerica", riktigt bra film den också. Jag multitaskade samtidigt med att spela "The Sims" och påpeka varje gång killen i filmen var snygg eller inte.
(En "snyggmoment" haha)

Vi avslutade kvällen med ännu ett avsnitt av Dexter. Jag sov över på soffan, Sandra joinade i andra änden och Oskar fick sova själv i deras säng haha. Vi har hittils börjat morgonen på samma sätt som vi avslutade den - med ett avsnitt av Dexter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0