digestive..

Det börjar kännas som att jag var och varannan dag lägger upp en bild på någon slags sötsak och nästan skriker på er att jag vill ha vad det nu än kan vara haha. Och med det sagt, dagens sötsak är:

DIGESTIVE MED APELSINCHOKLAD!!
 
Under min 3 timmars håltimme idag gick jag ner på stan för att köpa sudd på TGR. Inte det roligaste man kan köpa men det behövdes haha. Hursom så gick jag in på The English Shop också, jag var inte ute efter något speciellt men jag tycker om att bara gå runt och "fönstershoppa" där inne. MEN, när jag kom till kexhyllan så drogs mina ögon direkt till dem där! Digestive med vanlig mjölkchoklad är ju svingott redan där (och ett glas kall mjölk på det), därför borde digestive med apelsinchoklad vara minst lika gott! Jag försöker dock att vara "nyttig" i veckorna nu så jag köpte dem aldrig..men snart är det helg hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0