celebrity quiz..

Det börjar bli en vana att jag skriver sent på kvällarna numera, men bättre det än inget alls!
 
Vi hade en riktigt rolig föreläsning i pronunciation idag! De sista 10 minutrarna fick vi göra ett slags "celebrity quiz". Det gick ut på att vi skulle välja rätt..eh..ja jag borde nog veta vad det heter men ni kommer fatta när ni ser bilderna! Jag kunde faktiskt svara rätt på de flesta så något har jag lyckats lära mig under de senaste veckorna iallafall haha.
 
Efter den sista föreläsningen gick jag hem och lämnade skolböckerna, hämtade min burk med sylt och gick sedan till Sandra&Oskar. När Oskar kom hem så åkte vi och köpte ett våffeljärn (dem köpte ett våffeljärn, inte jag haha) eftersom att det vankades våfflor till middag! (därav sylten). Det var längesedan jag åt våfflor och det var verkligen jättegott! Det är synd bara att man blir mätt nästan direkt haha.
(min uppgift i våffelskapandet var att vispa grädden, blev väldigt nöjd)
 
När vi ätit så många våfflor att jag var tvungen att knäppa upp byxorna gick vi till soffan där jag och Sandra fortsatte att spela The Sims! Vi hade igång tvn i bakgrunden så vi har sett allt från "Sveriges Mästerkock" till "Grammysgalan" samtidigt som vi har spelat under kvällen.
 
Jag har varit hemma ett tag nu och det enda jag har kvar att göra innan jag kan gå till sängs är att publicera det här inlägget och ta dagens järntablett! Det ska bli skönt när dem är slut haha.
 
God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0