CHRISTMAS JUMPERS

En "youtubare" som jag följer laddade upp en video idag där hon gjorde en "Christmas Jumper Haul". Hon hade huuuur många som helst och jag kände genast att jag behövde fler haha. Jag surfade runt på mina vanliga onlinebutiker och hittade 5 stycken som jag verkligen ÄLSKAR.
 
Den första är från Next och den ser huuur mjuk och skön ut som helst (älskar fluffet).
 
Nästa är från Asos och det är en tröja som jag lätt hade kunnat ha i skolan t.o.m haha.
 
Tröja nummer tre hade jag också kunnat ha på mig bland folk utan att känna mig..konstig (min tröja med en lysande gran på är inte direkt diskret liksom). Den är också från Asos.
 
De två sista är tekniskt sett herrtröjor, men det känns som att när det gäller tröjor (och speciellt sådana här som man vill ska vara lite oversize) så spelar det ingen roll! Den första (från Asos) skulle jag ha på mig varje gång jag var tillsammans med en julhatare haha.
 
Den femte och sista tröjan är från Asos den också och jag tyckte den bara var så kul haha (bra raggningströja).
 
Mina två favoriter är for the love of TINSEL och THIS IS MY X-MAS JUMPER. Såååå om någon fortfarande letar julklapp till mig har ni två väldigt bra tips där haha.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inget slår ju din grantröja :)

Svar: Haha ja den är väldigt cool!
Ellinor Engström

2015-12-03 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0