Omtenta

Long time no see

Sedan jag kom hem från Gävle veckan så har jag i stort sett bara stirrat ner i mina engelskaböcker och pluggat. Jag har nämligen en omtenta i lingvistik imorgon..
 
Imorse så åt jag frukosten i köket samtidigt som jag läste (att försöka läsa i sängen slutar oftast med att jag somnar haha).
 
Jag ser mer fram emot Söndag eftersom att det är då jag och mamma åker till Malta för att hälsa på Staffan!! Vi kommer tillbaka några dagar efter nya kursen har börjat men det ska nog gå bra ändå :)
 
En liten update om korridoren också: Det flyttade ju in en ny kille för några veckor sedan och förra veckan så flyttade det tydligen in en till (fast det är bara Chris som har sett honom EN gång hittils haha) och det ska komma ännu en person (vet inte om det är en kille eller tjej än) om några veckor så det blir många nya!
 
Nu ska jag återgå till pluggandet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0