Jumpsuit och sophinkar

Hali halå
 
För ett par månader sedan så la jag upp en massa bilder från en H&M katalog på kläder som jag ville ha och idag så köpte jag en utav jumpsuitsen som jag la upp då.
 
Jag, mamma och pappa var ut till Valbo och då var jag bland annat in på H&M. Det fanns EN jumpsuit kvar i min storlek så jag såg det såklart som "meant to be" (det är den till vänster som jag har köpt förresten). Den var på rea dessutom så den kostade bara 50kr!
Det här kommer förmodligen att låta konstigt, men jag upptäckte att man faktiskt kan "stoppa in" den övre delen innanför underdelen och då också ha dem som shorts! Jag ska fota när jag har så någon gång så ska ni få se att det faktiskt ser bra ut haha.
 
När vi var klara i Valbo så åkte vi till Maxi för att handla och vid äggen så fick jag syn på det här.
Jag tror inte att tanken med hinkarna var att folk skulle slänga skräp i dem eftersom att muffinsformarna som man ska köpa fortfarande ligger kvar i botten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0