tulpaner..

Goder afton

Jag har just kommit hem från skolan/stan/Willys/Ikea. I skolan hade min grupp peer review "möte". Det gick väl bra antar jag, är bara så less på att skriva om samma uppsats hela tiden haha. Efter "mötet" gick jag ner på stan för att köpa mammas födelsedagspresent (trots att du sa att du inte ville ha något haha) och sedan så åkte jag vidare till Ikea där jag inte kunde låta bli att köpa tulpaner! Jag har velat köpa blommor till rummet ett bra tag nu, det "livar upp" på något sätt haha.

Kan också nämna att "vasen" är ett ölglas egentligen som jag köpte på röda korset för 5kr haha. Har letat efter en vas med just den formen och höjden, så att det var ett glas egentligen gjorde inte mig något!

Efter Ikea åkte jag till Willys för att handla lite. Det dryga var att jag kom på flera saker som jag behövde utöver mat: ansiktskräm, tandborste, en ny BB cream och bindor! Allt sånt har en tendens att ta slut samtidigt haha.

Nu ska jag fixa middag och sedan slå in paket! Eller så slår jag in paketet nu..ÄLSKAR att slå in paket haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0