spindel..

FY FAN
 
Japp, det är en ganska stark inledning på det här inlägget men det är också den mest passande. Jag hade precis lagt mig i sängen för att sova när jag kände hur något kröp upp längs med armen! Rent instinktivt började jag vifta och slå med händerna för att få bort vad det nu var haha. Det visade sig vara den här lilla rackaren:
 
Vanligtvis så har jag inga problem med spindlar (då menar jag ytterst små och sådana som inte har långa ben), men jag gillar inte när de är på kroppen (min kropp alltså). Det kändes som att det kröp saker över hela kroppen när jag väl hade lagt mig igen haha. Alltså är inledningen "FY FAN" väldigt passande eftersom att det beskriver precis vad jag tänkte när jag såg den lille jäveln!
 
Ps. Jag (pappa) släppte ut spindeln innan jag gick och la mig igen, det trots att jag gärna hade låtit den vara kvar i glaset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0