måndag..

Tjenis

Sitter på Upptåget just nu och väntar på att det ska börja åka. Jag har varit hemma över helgen och firat mamma som fyllt år tidigare i veckan. Det blev presenter, tårta, blommor och allt sånt där! När jag skulle köpa blommorna fanns det inte så mycket att välja på dock haha.
Men det blev tillslut en bukett med lila/rosa/gröna blommor.
(i påsen ligger grejerna till tårtan)

Vi åkte till valbo en dag också, och för att kortatta det hela så hade jag "typ"ett presentkort på H&M som jag passade på att handla upp (såklart). Ni ska självklart få se alla köp senare idag!

Annars så gick allt bra nu på morgonen när mamma skulle skjutsa mig till stationen, men så fort hon släppt av mig (eller okej, en liten stund efter) insåg jag att plånboken låg kvar i bilen. Mamma kom tillbaka med den men jag missade såklart tåget. Som tur är så hinner jag fortfarande hem innan jag ska till skolan med det här tåget också. Så typiskt mig bara att glömma plånboken haha. Men men, nu är jag påväg iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0