badkar..

Jag kör på en avslappnande kväll ikväll! Jag har tänt lite doftljus och har smetat på en ansiktsmask som enligt förpackningen ska ge min hy "en intensiv fuktboost".
 
Jag har även på skön musik i bakgrunden medans jag skriver, det enda som förstör lite är min dators extremt högljudda fläkt eller vad det nu är. Den blir helt enkelt väldigt lätt överhettad för att "fläkten" är trasig eller nåt, den kommer nog därför med stor sannolikhet att stänga av sig själv snart haha.
 
Men förutom det så är jag väääääldigt avslappnad just nu. Det enda som saknas är ett badkar! Åh vad jag saknar att ta låååånga varma bad. Det bästa är nästan när man tömmer badkaret på vatten (för att det har blivit kallt) och fyller på det igen med kokhett vatten! Det är nästan ett måste när jag skaffar egen lägenhet, ett badkar!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du är välkommen att låna mitt spa nästa gång ni kommer hit :)

Svar: Det kan du lita på att jag kommer göra!
Ellinor Engström

2015-04-09 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0