produktiv..

Hej på er! Ja gårdagen var ju ganska ovärd haha. Låg hela dagen i sängen och ville spy i stort sett, det blev bättre mot kvällen men då hade jag ändå ingen lust att göra något. Jag har därför idag försökt vara superproduktiv genom att diska, städa och storhandla. Jag ska eventuellt träffa några från min kurs senare men det är inte helt bestämt än. När jag åkte hem från affären så lyckades jag hamna i en något pinsam situation också:
 
Jag stannar vid ett övergångsställe och det står redan en tjej framför mig. En bil tutar vid sidan om oss och jag vänder mig om för att se vem det är (såklart) men solen lyser mot så jag kan inte se om det är någon jag känner. Rent automatiskt lyfter jag handen och vinkar tillbaka ändå (utifall det är någon jag känner), vänder mig om igen och ser att tjejen framför mig också vinkar och säger strax efter "Hej"..som sagt, något pinsamt haha.
 
Nu tänkte jag fixa lite lätt lunch för jag är svinhungrig! Hade ingen yoghurt kvar imorse så kunde inte äta frulle. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0